Igralki Sílvia Abril in Toni Acosta dobita darilo 50. rojstni dan, toda preden lahko praznujeta, se morata prijateljici odločiti, ali sta dovolj pustolovskega duha, da sledita navodilom v prvi skrivnostni ovojnici.