Hornsbyjeva se odpravita v Burbank v Kaliforniji, potem ko Stebe zagotovi Royal Crackers donosno pogodbo o integraciji blagovne znamke s priljubljeno latinskoameriško televizijsko serijo "Casa De Papa".