Jeza
Ko Rebekah pride v šolo, Elena težko nadzira svojo jezo, vendar izve, da je soočenje z Rebekah lahko zelo nevarno. Tylerja obišče Hayley, volkodlakinja, ki mu je pomagala s Klausom.