Animirana komična serija spremlja najboljše ptičje prijatelje in sostanovalce. Tuca je ošaben in brezskrben tukan, Bertie je zaskrbljeni in sanjavi cikovt, njegov fant Speckle pa vesela, optimistična taščica.