Kraljice pomagajo mami in njeni transseksualni hčeri, paru v skoraj 50 let trajajoči zvezi, moškemu, ki želi biti odkrit glede svoje identitete, in preživelemu po strelskem obračunu v nočnem klubu Pulse.