Jiiiha, kavbojka!
Trixie se tokrat posveti sobi, imenovani Jiiiha, kavbojka. S pomočjo glasbenega kolega Orvilla Pecka in zvezdniške gostje Brittany Broski v celoti preobrazi prostor.