Saab 9-3
Mike si zaželi zmogljivega avtomobila s poreklom, toda hitro ugotovi, da so cene saaba 9-3 turbo zasoljene. Bo ob tako visokem izdatku Eddu sploh ostalo kaj manevrskega prostora?