Land Rover Defender
Mike bi rad našel poceni land roverjevega defenderja z V8 motorjem, ki bi ga lahko Edd iz avtomobila za lastnike kmetij pretvoril v uglajeno mestno vozilo. Bo 5000 funtov dovolj?