Citroën
Mike se odpravi v francoski Dijon, kjer si želi kupiti citroëna po ugodni ceni. Po nekaj težavah mu ga le uspe izslediti, nato pa se odpravi nazaj v ZK, kjer nanj že čaka Edd.