Mazda MX5 - 1. del
Mike Brewer kupi načeto Mazdo MX5 in jo preda mehaniku Eddu Chini v mehanično preobrazbo. Edd začne z odstranjevanjem nezatesnjenega pokrova, zarjavelih blatnikov in sedežev.