Božična gora
V Sodorju je Božič in vlakci so praznično razpoloženi, še posebej Bruno, ki je tradicionalno zadolžen za božično zvezdico. Toda božičnega drevesca letos ne bo, zato Tomaž in Persi predlagata okrasitev Razgledne gore.