Zawieja in Trepa, ki iščeta nove sledi, obiščeta psihiatrično bolnišnico, kjer je žrtev delala. Sumita, da je eden ob bolnikov vpleten v njeno smrt. Medtem tožilec Strzelecki prejme sumljivo pošiljko.