Obraz zla
Steve odpotuje v Hebron, v zvezno državo Kentucky, da bi preiskal primer zlobnega bitja, ki nadleguje domačinko na njenem domu. Ko se z ekipo približajo rešitvi, postane duh nevarno napadalen.