Ko se v mrtvašnici pojavi truplo s podobnimi poškodbami kot pri Kathleen, si Sophie še naprej prizadeva ugotoviti, kaj se je zgodilo Kathleen. Medtem se sklene Martha soočiti s preteklostjo, kljub nasprotovanju Margaret.