Preobrazba fantovskega dekleta
Fantovsko dekle Alyza, ki v svoji omari nima niti ene obleke, je dvomih, kaj obleči za svoj poročni dan. Robert in Gretta ji bosta pokazala, kako lahko postane prava nevesta.