Skrivnostno sporočilo vodi Cassie v iskanje Megan v Rejkjaviku, kjer postane Shane sumničav glede zmedenih službenih poti svoje prijateljice. V Los Angelesu se Annie in Max soočata z nepričakovanimi težavami.