Stevardesa Cassie Bowden preživi ekstravagantno in romantično noč v Bangkoku, podprto z veliko alkohola. Ko se zbudi v pravem kaosu, se mora Cassie spraviti k sebi in vrniti v ZDA, kjer jo čaka še več težav.