Zdi se, da se je Paul pobotal z Ally, a se poda na maščevalni pohod, ko ugotovi, da je Ava naredila nekaj, kar bi ji lahko uničilo življenje. Luke in Jacob zakopljeta bojno sekiro, toda stvari se zapletajo.