Ko se Pat in Courtney prepirata o naslednjem koraku pri iskanju Eclipso, zlovešče vreme v Blue Valleyu namigne, da je verjetno blizu. Medtem Cindyjin načrt, da bi še enega študenta prepričala, naj se jim pridruži, zavije v nepričakovano smer.