Prava groza na pogled
Dillon in Charlotte obiščeta dr. Emmo s kožnim obolenjem, ki jima otežuje življenje. Rogerja čaka dolgo zdravljenje putike, Amanda pa ima lipom, ki ga bo zapleteno odstraniti.