Prtljažnik
Amy Bruni, Adam Berry in Chip Coffey obiščejo muzej na Floridi. Številna pričevanja o napadih na prostovoljce so dovolj, da jih spodbudijo k temeljiti preiskavi nadnaravnega dogajanja.