Ne hodi na podstrešje
Družina, ki živi v strahu, razmišlja o prodaji hiše, potem ko so bili žrtev nasilne paranormalne aktivnosti. Adam in Amy med preiskavo odkrijeta pretresljivo sporočilo iz onstranstva.