Jimmyja Raya Flynna in Giannija Aroneja povabijo, naj v sobi 104 skupaj ustvarita umetnino. Oče in sin spregovorita o svojem odnosu, umetniškem ustvarjalnem procesu in Giannijevi pretekli zasvojenosti ter njegovih umskih težavah.