Franklin ima vse več težav, zato spremeni svoj poslovni model. Andre preiskuje umor, povezan s Franklinovo družino. Teddy izkoristi Gustava, naj sklene nov dogovor v Mehiki, ko pa se vrne domov, dobi nepričakovan obisk.