Franklinov posel se poveča in to povzroči razkol med njegovim neizkušenim moštvom. Teddy uporabi vse ovire, kar jih ima na voljo, da bi zaščitil Alejandra. Med obiskom pri umirajočem očetu Lucia doživi neki preblisk.