Sedemstokilometrska nevihta
Sig, Johnathan in Jake skušajo ubežati drugemu arktičnemu neurju, Keith pa se ne zmeni za opozorila. Sigova sezona je ogrožena zaradi bolečin v prsnem košu, ki so posledica stresa.