John razlaga, kako je obsedenost, ki sta jo z bratom čutila do albuma "Live at Birdland" slavnega Johna Coltrana, pripeljala do nesrečnega nedeljskega zajtrka, in se spominja svojega epskega poskusa, da bi sredi Manhattna dobil živo jeguljo.