Plummerjevo zlato
Josh se odpravi na lov za izgubljenim bogastvom zloglasnega šerifa iz Montane. Med svojo preiskavo s pomočjo eksplozije odpre rudnik, ki je bil zapečaten več kot dve stoletji.