Moram pobegniti iz zapora
Pri 17-ih letih je William Van Poyck obsojen ropa in odsedi šest let, preden pobegne. Leta 1987 načrtuje svoj najdrznejši zločin: zajeti namerava zaporniški transportni kombi.