Richard se spre z Dineshom, čigar nova funkcija mu je stopila v glavo. Richard pozneje odkrije zanimive podatke o uporabnikih storitve PiperChat. Erlich naredi potezo, da bi bil udeležen v novi aplikaciji Jian-Yanga.