Paulov Impala Lowrider '59
Paul se odloči enega svojih 59-letnikov preoblikovati v pravega "lowriderja" s hidravličnim sistemom in trendovskim barvnim konceptom. Shorty se pripelje z ženinim Mustangom '92.