Najstniški pogovori o spolnosti
Kody, Christine in Janelle eksperimentirajo z delom na nepremičninskem trgu, najstniki razmišljajo o zmenkarjenju z novimi prijatelji v Vegasu, Robyn in Kodyja pa nekaj prestraši.