Četrta bodoča žena
Ko se bliža njegov četrti poročni dan, Kodyjeve žene pomagajo Robyn izbrati poročno obleko, torto in prizorišče. Kody pa načrtuje poseben izlet za rojstni dan hčerke Janelle.