Druge priložnosti
Ben in Erin pomagata nekdaj težavnemu moškemu, ki je svoje življenje postavil na pravo pot. Njegovo majhno kočo za goste spremenita v varno zatočišče za tiste, ki ga najbolj potrebujejo.