Ko ugotovi, da njene legendarne dišave ne bodo več proizvajali, se Deborah odloči za nepričakovani obvoz, kjer se med nelagodjem vnovič sreča z nekdanjo komično prijateljico Susan. Kayla preseneti Jimmyja z zagnanostjo pri delu.