Batman je deležen novega vpogleda v Dvoličnega. G.I. Joe praznuje obletnico služenja. Ustvarjalci predstavijo, kakšen bi bil lahko novi film Traveling Pants. Oglejte si The Dark Crystal za novo generacijo.