Glej, kdo zdaj izvaja čistko
Rick in Morty prideta na tuji planet, da bi popravila ladjo, ko se tam začne čistka. Jerry in Summer poskušata izboljšati svoj odnos, a je vseskozi težava njegova odsotnost.