Rickdeset minut
Rick vdre v škatlo za kabelsko televizijo, da bi dobil dostop do programov različnih resničnostih šovov, vendar pa so Jerry, Beth in Summer osredotočeni na neki drug Rickov izum. Ker jim pač ni mar.