Mati pozna resnico
Aktivna vojakinja umre v brutalnem napadu na nočni zabavi s svojo policijsko enoto. Policija mora ugotoviti, ali motiv za umor izhaja iz skrivnosti, ki jo je zaupala svoji materi.