Razpadajoči Jeep
Dave Chappelle pomaga Dereku oživiti avtomobil Jeep J2000 iz leta 1972, ki je dolgo rjavel skupaj z drugimi zanemarjenimi jeepi. Jima ga bo uspelo spremeniti v terensko pošast?