Leta 1975 kronani Juan Carlos I. vodi Španijo v demokracijo po vladavini Francisca Franca, toda v naslednjih letih se morajo tako vlada kot tudi njegovi vplivni prijatelji marljivo truditi, da bi skrili kraljeve škandale.