Leta 2019 je trenutni "apostol" cerkve LLDM Naasón Joaquín Garcia aretiran. Bil je obsojen na 16 let in osem mesecev zapora, toda preživeli so odločeni, da se bodo še naprej borili za pravico, medtem ko se spopadajo s svojo travmo.