Javi, Álvaro in Zeta so v posmrtnem življenju, Quino je ujet v breznu. Olivia, ki je med živimi, odkrije, da kraj obiskujejo novi nemrtvi. Išče način, kako bi zbobnala prijatelje, da bi se skupaj uprli nevarnosti.