Ameriški marinec Mac Conway se leta 1972 iz Vietnama vrne domov v Memphis; njegovi ljubljeni se ga izogibajo, javnost pa prezira. Medtem ko se trudi sprejeti vojne izkušnje, ga potegne v kolesje umorov in pokvarjenosti.