Fast Lane Auto Repair
Richard pomaga navdušencu nad hot rodi iz Nashvilla. Ekipa ima za prenovo delavnice na voljo manj kot teden dni časa, zato bodo morali v mestu glasbe čim prej zavihati rokave.