Joanna Gold preživi raka in sanja, da bo postala znana voditeljica na nakupovalnem kanalu. Nato pa se majhna nedolžna laž spremeni v pravi rušilni plaz in Joanna odkrije, da sanjsko življenje ni najlažje.