Čajni lističi
Po tem, ko je Rachel zaupal svoja romantična čustva, je Joeyju nelagodno in se ji izogiba. Rachel skuša obnoviti njuno prijateljstvo tako, da mu Joeyju natvezi mastno laž o svojem nerojenem otroku.