Opica pobegne
Druščina išče Marcela, ki se je odtihotapil iz stanovanja, ko naj bi Rachel pazila nanj. Ko je že videti, da bosta Rachel in Ross končno preživela romantičen večer, se pojavi njen nekdanji zaročenec ter ji izpove ljubezen.