Spletni zmenek
Panda je navdušen nad zmeniki na internetu in ko se ljubka Francozinja ujema z njim in pristane na zmenek, bratje priredijo situacijo, tako da lahko Panda v videoklepetu pokaže svojo najboljšo plat, četudi je ta njegova stran popolnoma pretirana.