Polnoč v prikolici Oasis
Justin in Anna kupita prikolico Oasis iz leta 1958 od Justinovega brata iz Seattla. Toda delo ne bo tako lahko, kot sta sprva mislila, saj bo prikolico treba popolnoma obnoviti.